Zorgmaatje aan Huis wil graag dat haar cliënten méér dan tevreden zijn over onze dienstverlening. Daarvoor borgen wij zoveel mogelijk onze kwaliteit en zetten we ons elke dag voor in.
Toch kan het gebeuren dat een cliënt een opmerking, een meningsverschil of een klacht heeft. Elke klacht hoe klein of groot deze ook is moet professioneel aangehoord worden. Een cliënt komt hiermee veelal niet voor niets. Het is een kans om het beter te doen en uitermate tevreden klanten te behouden.Om deze reden hebben wij bij Zorgmaatjes aan Huis een volledige procedure voor de behandeling van klachten. Deze procedure ofwel klachtenregeling geldt voor de gehele Zorgmaatje aan Huis organisatie inclusief alle regio’s.
Een klacht kan over van alles gaan over:
Klachten kunnen zowel schriftelijk als telefonisch worden ingediend bij de Klachtenfunctionaris van Zorgmaatje aan Huis Nederland.
Zorgmaatje aan Huis Nederland BV
T.a.v. de klachtenfunctionaris
Noordkade 64B
2741 EZ Waddinxveen
Telefoon: 085 – 800 25 00
E-mail: nederland@zmah.nl
4. Indien niet tot een oplossing gekomen kan worden, zal dit eveneens vastgelegd worden in het klachtenregister als externe doorverwijzing klacht. De klacht kan worden doorverwezen naar de externe klachtenfunctionaris. Deze externe klachtbehandeling wordt verzorgt door het CBKZ. De cliënt neemt zelf contact op met het CBKZ nadat stap 1 t/m 3 is doorlopen.
CBKZ – Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg
Molenstraat 30
4201 CX Gorinchem
Telefoon: 0183 – 682829
E-mail: info@cbkz.nl
5. Aangezien stap 4. uitgevoerd wordt door een externe professionele partij, zijn hieraan kosten verbonden. Deze kosten komen voor rekening van de Zorgondernemer en zijn afhankelijk van de tijd die de afhandeling van de klacht met zich meebrengt.
Wij helpen u graag met de persoonlijke invulling van uw aanvullende mantelzorg vraag.
Zoek nu een vestiging bij u in de buurt, zodat wij snel met elkaar kunnen kennismaken :