Zorgmaatje aan Huis wil graag dat haar cliënten méér dan tevreden zijn over onze dienstverlening. Daarvoor borgen wij zoveel mogelijk onze kwaliteit en zetten we ons elke dag voor in.
Toch kan het gebeuren dat een cliënt een opmerking, een meningsverschil of een klacht heeft. Elke klacht hoe klein of groot deze ook is moet professioneel aangehoord worden. Een cliënt komt hiermee veelal niet voor niets. Het is een kans om het beter te doen en uitermate tevreden klanten te behouden.Om deze reden hebben wij bij Zorgmaatjes aan Huis een volledige procedure voor de behandeling van klachten. Deze procedure ofwel klachtenregeling geldt voor de gehele Zorgmaatje aan Huis organisatie inclusief alle regio’s.
Een klacht kan over van alles gaan over:
Klachten kunnen zowel schriftelijk als telefonisch worden ingediend bij de Klachtenfunctionaris van Zorgmaatje aan Huis Nederland.
Zorgmaatje aan Huis Nederland BV
T.a.v. de klachtenfunctionaris
Noordkade 64B
2741 EZ Waddinxveen
Telefoon: 085 – 800 25 00
E-mail: nederland@zmah.nl
4. Indien niet tot een oplossing gekomen kan worden, zal dit eveneens vastgelegd worden in het klachtenregister als externe doorverwijzing klacht. De klacht kan worden doorverwezen naar de externe klachtenfunctionaris. Deze externe klachtbehandeling wordt verzorgt door het CBKZ. De cliënt neemt zelf contact op met het CBKZ nadat stap 1 t/m 3 is doorlopen.
CBKZ – Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg
Molenstraat 30
4201 CX Gorinchem
Telefoon: 0183 – 682829
E-mail: info@cbkz.nl
5. Aangezien stap 4. uitgevoerd wordt door een externe professionele partij, zijn hieraan kosten verbonden. Deze kosten komen voor rekening van de Zorgondernemer en zijn afhankelijk van de tijd die de afhandeling van de klacht met zich meebrengt.
Wij helpen u graag met de persoonlijke invulling van uw aanvullende mantelzorg vraag.
Zoek nu een vestiging bij u in de buurt, zodat wij snel met elkaar kunnen kennismaken :
Helaas hebben wij in de door u gezochte woonplaats nog geen Zorgondernemer actief. Wij werken regionaal en zijn daardoor in staat onze dienstverlening adequaat en effectief in te zetten.
Een regionale Zorgondernemer is de spil in een regio en zorgt voor goed contact met cliënten en de in te zetten Zorgmaatjes en bewaakt de voortgang en de kwaliteit van onze dienstverlening.
Doordat wij helaas nog niet actief zijn binnen de regio waarin uw woonplaats zich bevindt, kunnen wij op dit moment nog niets voor u betekenen. Wij doen er alles aan om zo spoedig mogelijk een Zorgmaatje aan Huis vestiging ook in uw regio op te zetten.
Mocht u toch nog vragen hebben, dan kunt u ons ook telefonisch bereiken op 085-800 2500.
Daardoor kunnen wij u nog niet ondersteunen of de gewenste kwalitatieve dienstverlening bieden die we gewend zijn te doen.
Wij hopen dat wij spoedig ook in uw regio actief zullen zijn met een vestiging van Zorgmaatje aan Huis. Mogelijk dat u kunt slagen bij andere aanbieders van deze vorm van ondersteuning.
Mocht u toch nog vragen hebben, dan kunt u ons ook telefonisch bereiken op 085-800 2500.
Jij kunt je helaas niet aanmelden, omdat wij al een Zorgondernemer hebben in de regio waarbinnen jouw woonplaats valt.
Omdat wij slechts één Zorgondernemer in een regio actief hebben, kunnen wij op dit moment niets voor je betekenen. Mocht de gewenste regio in de toekomst vrijkomen, dan is het mogelijk om je opnieuw aan te melden.
Wij bedanken je hartelijk en mogelijk dat we in de toekomst iets voor elkaar kunnen betekenen.
Op dit moment hebben wij nog geen zorgondernemer in jouw regio.
Daardoor kunnen wij op dit moment niets voor je betekenen.
Pas als we ook in jouw regio actief zijn, is een aanmelding mogelijk.
Wij bedanken je voor je interesse en zodra we ook in jouw
regio actief zijn, zien we je aanmelding graag tegemoet.